ReCan zna šta je bilo bitno ovog leta u Srbiji: Uživanje u letnjim festivalima dok održavamo naš prostor čistim i dižemo svest o važnosti recikliranja limenki. Letnji festivali 2022. koji su bili najveći događaji u Srbiji i Bosni i Hercegovini, privukli su ogroman broj ljudi i to je bila prilika da se pokrene kampanja “Svaka limenka se računa“.

OK FEST

U saradnji sa Banjalučkom pivarom i brendom Nektar, “Svaka limenka se računa” je učestvovala na OK FEST-u koji se održao od 15. do 17. jula u Tjentištu, Bosna i Hercegovina. Tim za recikliranje iz Srbije napravio je za posetioce zanimljive igre: Iks-oks panel i “Svaka limenka se računa” Pixelatu koja je bila napravljena od 2500 sakupljenih limenki. Uz ove interaktivne igre, festivalsko raspoloženje i recikliranje u “Svaka limenka se računa” rančeve, posetioci su mogli da dbobiju besplatno piće u limenci za svakih pet praznih limenki koje recikliraju.

EXIT festival

Partnerstvom sa Haineken Srbija i Exit Fondacijom, “Svaka limenka se računa” obezbedila je sebi mesto u najuzbudljivijoj avanturi – na EXIT festivalu. Bila su postavljena tri štanda za recikliranje, a naš tim se pobrinuo da postavi dovoljno reciklažnih instalacija da svaki posetilac može da reciklira svoju limenku. I to nije sve! Pored “Svaka limenka se računa” Pixelata panela, Lotus instalacije i promoteri za recikliranje, “Svaka limenka se računa” je otkrila svoju najnoviju inovaciju – novi digitalni sistem koji je bio instaliran u metalnim slovima I <3 MUSIC, koji je korišćen za trenutno brojanje sakupljenih limenki. Onog trenutka kada je otkrivena, nova instalacija je postala atrakcija i za učesnike festivala i za medije.

Još jedan događaj vredan pomena jeste zajednički video “Svaka limenka se računa” sa Konstraktom, učesnicom Evrovizije 2022. Konstrakta je podstakla posetioce da recikliraju svoje limenke upućujući ih direktnim obraćanjem na “Svaka limenka se računa”.

Lovefest

Recan fondacija i Ball pakovanje su i ove godine tradicionalno podržavali Lovefest, sprovodeći kampanju “Svaka limenka se računa”, koja je imala za cilj podizanje svesti o značaju reciklaže i zaštite životne sredine. Na festivalu le bila postavljena Recycle zona na kojoj je svaki posetilac mogao da donese pet limenki, da ih reciklira i zaradi pola tokena, a tri osobe koje su tokom trajanja festivala donele najviše limenki, osvojile su komplet ulaznica za Lovefest 2023.

Pobednik je Vladislav Vukosavljević koji je reciklirao čak 1810 limenki! Sakupljeno je i reciklirano preko 10.000 limenki!

Letnji festivali 2022. su bili odlična prilika da podseti posetioce na značaj reciklaže kako bi smo obezbedili sebi lepšu i čistiju budućnost.

Leave a comment

Your email address will not be published.